Yigitoglum_2 Yüzüme hiç bakışacak hali kalmadı lekeler zaten vardı hep maske kullanmaktan sivilce de çıkmaya başladı çenemde ve sivilce lekesi kaldı eşim geçen gün mayın tarlası gibi yüzün dedi çok üzüldüm şakasına dedi ama ne kullanabilirim nasıl heves ediyorum pürüzsüz bembeyaz cilde sahip olanlara Işıl Işıl olsun istiyorum fiyat önemli değil bakın nolur ya .. sivilceler geri gelmesin ergenlikte çok çektim yağla geçirdim 😔😔
mom0989 Yigitoglum_2 canım en önemlisi ilk adım cildiyeye gitmen. Belki de alerjin var kullandığın ürünlere. Belki kükürtlü krem yazar maske yazar sabun yazar. Belki antibiyotikli krem verir.
Mom088 Yigitoglum_2 eşin saygısızlık etmiş. Ama burda önerilen kremleride uygulamamak gerek. Cildiyeye git ve verilen ilaçları birkaç ay değil çok uzun süre kullanman gerekiyor. Ya da cilt bakımına gitmen gerek ama bundada istikrar göstermen gerek . Hemen geçmiyor geçse bile tedavin yarım kalırsa tekrar çıkar
Astalavistababy Yigitoglum_2 benimde yüzümde lekeler oluştu doğumdan sonra sanki yüzümde sis gibi cilt bakımı yaptırdım geçen hafta verdiği kollajen C vitamini hyorilonik asit gece yatmadan temiz cilde uyguluyorum daha yeni başladım tavsiyem mutlaka bir kliniğe git verdiği bakımları uygula inşallah faydasını görürüz
ayla2424 Yigitoglum_2 ardıç katranı sabunu kullanmaya başladım ben bende fazla sivilce oluyordu onunla geçti önce dow sabun kullanıyordum şimdi ardıç katranı kullanmaya başladım hatta eşimde fark etti bu sabun iyi geldi deyip tekrarlarını aldı naçizane tavsiye
Cutes Benim cildim de yağlı ve fondöten pudra sonrası sivilce çıkmaya müsait, en iyi gelen şey kahve telvesi, hem doğal hem yağı alıp Duru parlaklık veriyor