Rzgr Corlu da kapanan e bebek magzasinda oyuncak ve teshir urunlerinde %50 indirim mesaji geldi. Var mi giden arkadaslar. Gitmeye deger mi?
Ipeks_mom Rzgr gitmedim bebegm çok ufak bırakçak kmsem yok ama fırsatım olsaydi gdip bkardım. Tabi bişey kalmşmıdır bilemem 😊
Rzgr Ipeks_mom bizde aksam esim isten cikinca gidip bakacagiz bakalim. Belki giden varsa bosuna gitmeyelim diye merak ettim. Egitici oyuncaklara ihtiyacimiz var. Belki biraz yapboz bultak gibi oyuncaklar buluruz.
Ipeks_mom Rzgr umarım bulabilirsiniz birşeyler canım bende cok istedim gitmeyi ama maalesef gidemiyorum
Rzgr damlahira hic bilmiyorum. Mesaj geldi sabah. Oyuncaklarda belli arac gereclerde ve teshir urunlerinde kapanisa ozel %50 indirim varmis. 25 araliga kadar.
Rzgr Ipeks_mom damlahira aynen yaa. Ne varsa silip supurmusler. 1 tane mi birsey kalmaz. En son millet yeni doganlar icin bez toplar var ya onlari tek tek alip cikiyordu.
Rzgr damlahira yok duramamis. Bizde 6 bucukta gittik. Esim oglumla arabada bekledi. Digerleri adamlar hep bebek arabasiyla dizilmisler kapinin önune. Dizi dizi bebek arabasi.