Kızlar 3 gündür bebeğimm kaka yapmıyordu beslenmesi anne sütüyle öyle kıvranması karın şişliğide yoktu çünkü gazı alttan üstten çıkarabiliyor çiştede sorun yok doktora götürdüm yinede 3 gündür kala yapmıyor dedim makatının biraz dar olduğunu söyledi ön tarafa yakınmış makat böyle olan bebeklerde kaka yapma zor oluyormuş. İlk kakasını yapmıştı yani doğduğundan bu aya 8 günde 3 kere yaptı o yüzden doktor hiç yapmasaydı ciddi bişey var derdim ama yapmış dedi sadece makat dar biraz zamanla izlememiz gerekiyor şuan çok küçük dedi eliyle vazelinle makatını uyardı ve orda kakasını yaptı. Böyle bir durum yaşayan varmı neler yaptınız korkmalı mıyım aklım takıldı valla