Merhaba bir öğün değilde genel olarak bahsedim
Patates haşlıyorum kızartıyorum bazen peynir yerine kullanıyorum tost yapıyorum patlıcan biber kozleyip veya kızartıyorum😁 zeytin ve reçel çeşitleri tüketiyorum . Sebze ve meyve tüketiyorum (domates hariç) kabak yeşil fasulye pilav ve çorba çeşitleri yiyorum bazen havuç kabak rendeleyip hafif soteliyorum
Bni en çok zorlayan tatlı ve çikolata
un helvasi yapıyorm ayva ve bal kabagi tatlısı yaptım bu hafta sürekli 😁 hurma incir pişmaniye lokum bunları tüketiyorum kliktag diye bir uygulama var yiyeceklerin barkodlarini okutup içindekilere bakabilirsinz
Örneğin bugün tavuk hasladm onu deniycem kakada degisklk varsa onuda kara listeye ekliycem 🤭