Nur456 hiç kendini üzme ilk 10 gün içinde bu durum normal karşılanır yukselmiyor diye düşünürsün bi bakarsın bianda 1500 e 1600 e çıkmış değer düşmüyor en azından gec dollenme de olmus olabilir o yuzden sabret muhtemelen bir sonraki kan verisinde deger 1500un uzerine cikmis olur ama bir sonraki tahlilde beni de bilgilendirmeyi unutma😊😊🌹🌹