ElifBektas canım öyle bir yanlıslık oluyor ki bşrebşr yasadım bir ebe olarak. Günlük test yaptırıyordum bi gün 4875 çıkmıştı değerim , ertesi gün 25 e düşmüş doktor düşük yapıyorsun demişti, megerse makina arızalanmıs, bu sonucu kabul etmedim bir günde bu kadar düşemez diye hayatımın en kabus günlerini yaşattılar şikayet etmediğim yer kalmadı. Sana değerlerimi bi atsam sok olursun inan makinanın yanlış sonucu yüzündrn çocuğumdan olacaktın ben düşük yaptım sandım 3 ay karnındaki bebeğinden haberim olmadı