2506 Arıtma su önermedi doktorumuz. Onun haricinde tek bir suya bağlı kalmaya gerek yok dedi. Hatta önünde Fuska şişesi vardı. Dedik sizde mi kullanıyorsunuz. Bizde mi kullansak falan. Güldü 😂 Çok takılmayın hastanede bundan var o yüzden dedi. 😄
Ama sağlık bakanlığının su analiz raporlarında Fuska en yüksek sonra Buzdağı.
Henüz suya başlamadık muhtemelen cam şişede olanlardan tercih ederim. 💁🏻♀️