esmerayes Anne80 u ayda salya olmasi normal tabiki salya olmasi erken dis cikaracak anlamina gelmez belki sadece dis kokleri olusuyodur
Nesli-55 Anne80 bebiş küçük olduğu için tükrüğünü yutmayı bilemiyormuş bu yüzden de ellerini ağzına götürüyor,salya oluyor.sizinlede konuşur gibi ses çıkarmalara başladıysa. Ondan salyası çoğalır.
Fasulye12 41 günlük kızım var birkaç gündür bende salyasının arttığını ve ellerini ağzına sıkça götürdüğünü fark ettim. 2 ay kontrolünde sorucam doktora
esmerayes Anne80 dis cikarma belirtileri aylar oncesindende baslayabilir yegeniminde 2 aylikken basladi 8 aylikken dis cikardi salya olmasi olumsuz bi durum degil normaldir bence benim oglumunda 40 gunlukken dis belirtileri basladi 2 bucuk aylikken dis cikardi
Anne80 esmerayes tamam canım teşekkür ederim anne babası olarak biz 4 5 aylıkken çıkartmısız o yuzdrn erken mi çıkartıyor acaba dedim
Anne80 Nesli-55 aynen canım ağzını açıyor konusmaya çalışıyor ama ses çıkartıyor bende diş için erken diye biliyorum da böyle salyayı görunce acaba mı demiştim
esmerayes Anne80 olabilir tabiki genetik diş sonucta bende 2 aylikken cikartmisim benim bebegimde 2 bucuk ayliktan beri patir patir cikariyo ama dedigim gibi cikarmasa bike salya aylar oncesinden baslayabiliyo