Beren2323 anladım cnm 2 tane arkadaşım yakın bi teyze ve patronumun eşi meme kanseri oldu patronumun eşi hariç diğerleri tedavi oldu iyiler su an ama patronumun eşi 2. ’ye yakalandı yaşı genç 45-50 arası maksimum ve malesef paranın gücü konuştu tabi ilk yakalandığında yıllar önce meme dokusunu bosalttirip silikon yaptırmış ama 2. ’ye nüksetti geçen sene mide zarına kadar yayılmıştı bursada oturuyoruz bu arada burda ozel bir hastanede kemoterapi ve istanbulda fitoterapi aldi kilo vermedi iyi bakıldı su an çok iyi. Iyi Bir onkolog la yol alırsanız ve yüksek moralle atlatır insallah moral çok önemli hasta gibi davranmayın siz güçlü durun onunda güçlü olduğunu atlatacagina inanın inandirin