Belinay_24 ben de düzeltilmiş yaşa göre 6 aylık olmasını beklemeliyim diye düşünüyordum, zarar vermekten korkuyordum (düzeltilmiş 3 ay 7 günlükler şuan) ama bebeklerim kendileri oturmak için çırpınıp ağlıyorlardı, sinirleniyorlardı ben oturtmadığım için. Eşim destekli oturtuyordu kısa kısa. Geçen gün doktora gittiğimizde sordum, bebek zaten belli eder dedi. Nitekim benimkiler bir aydır böyleler, ben de artık engellemiyorum, kendim de destekli oturtuyorum kısa kısa. Desteksiz oturmaya başladıklarında da mama sandalyesine oturtucam