Bizde yarın 5.aya giriyoruz tam tamına. Ama 4 ay da bütün uyku düzeni bozuldu gündüzleri 20 dk uyuyor uyanıyor uykusu da geliyor aslında ama dalamıyor uykuya, gece de 9 gibi ağlıyor uykusu geliyor uyutuyorum tam yatağına alıyım derken kalkıyor öyle öyle 1 buluyor dalmasi uykusunda hafif ağlıyor ya da mirildaniyor bu 4.Ay gerilemesi mi bilmiyorum ama çok zor geçti yani.