Arkadaşlar bebeğimiz 4,5 aylık hiç görmediğim şeyleri görüp yaşıyorum durup durup bağrıyor çığlık atıyor kucağa alıyorum az sakinliyor tekrar başlıyor bu dönemsel mi bir sorun mu var acaba diyorum ama yok ama sağlığı yerinde şükür sizlerde bu durumu yaşadınız mı