Kızlar bebeğim 1 hafta sonra 5 aylık olacak. Şimdiye kadar hep sagarak besledim. Birkaç gündür sütüm azaldı. Buzluktaki sütlerimden destek yaptım ama onlar da bitti. Adet dönemim şuan iki gün de gecikti inşallah adet dönemim olduğu için azalmıştır ve düzelir ama duzelene kadar da mama desteği vericem mecburen. Kullandığınız doğal katkısız kabızlık vs sorunu yapmayan mama tavsiye eder misiniz. İlk defa kullanicam hiç bir fikrim yok. Doktorumuz firisolac Gold kullanabilirsiniz dedi onu kullanan memnun kalan kalmayan içeriği hakkında bilgisi olan var mı