TugcEsila Poyraz_Efem bende ayni hamilelikte birakmistim hic icmedim sizn gibi emzirme fln bittikten sonra gene basladim bence baslamayin kendi tercihiniz ama ben cok pisman oldum şahsen bırakmısken ne guzel tekrar icmeseydim diye.
Poyraz_Efem Defne7 ben de çok içerdim günde 2 paket hamile iken hiç içmedim bırakmıştım ama şimdi öyle çok cnm isriyor ki anlatamam. Şu an hala içmemek için direniyorum