Kizim 43 gunluk oldu sukur ama iki gundur feci sekilde gazi ve krizleri var atak haftasindayiz belki ama dun disimden dolayi hastaneye gittim donuste kizimin karin kismk ve bacaklari kabarmito hemen acile gittik doktor isilik yok biseyo dedi ama cocuk catliycak gini agliyo karnina elledigim an masaj icin nefessiz kaliyo mosmor oluyo agaldginda kakasini yapamiyor ve 3 gundur gogsumu emsede en gazla 1 dakika sonrq coglik cigliga cirpiniyor kendini geri itiyo uyusada 5 dakika sonra snaki etlerini kopariyomusuz gibi aglamaua basliyor gogsumu almiyo yatar yatamaz bagiriyo su verdim bi kasik acmis gibi nasil saldirdi kasiga anlamiyorhm neden gogsumu emmek istemiyor sutimde var yok sandim sagdim var karni tas gibi kimyon rezene iciyorum ilik zeytinyagi ile masak yapiyorm yok banamsin demiyo doktor normal gecer dedi cocuga bakmadi bile dogru duzgun ay cildircam ya yavrum cirpiniyor resmen