Kızlar bir yaşında oğlum var bir buçuk aylık hamileyim emzirmeye devam ediyorum doğuma bir iki ay kala kesmeyi düşünüyorum benim gibi yapan anneler var mı? Düşük riskim felan yok çok şükür o yüzden doktor emzirmemde hiç bir sıkıntı olmadığını söyledi?