Ebrutoprk Kizlar kızım 47 günlük gazı için aldım ama nasıl veriyorsunuz bu aylarda ki bebeği olup kullana anneler bilgi paylaşım yapabilir mi 🙏🏻
Ozgosmn Ebrutoprk doktorumuz bize günde iki defa 10 ar damla olarak kullanmamızı söyledi. Farklı doktorlar bebeklere göre farklı tavsiyelerde bulunabiliyorlar ama.
ayca23 Ebrutoprk bu arada benimki gaz giderici damla şurup farklımı oluyor bilmiyorum 10damla kullanıyordum ben
ayca23 Doktor bize günde 10damla vermişti daha 20günlükken bn çok memnun kaldım ama yinede doktorunuZa danışın bence
Ozgosmn Ebrutoprk siz şurup demişsiniz birde biz damlasını almıştık yanlış okumuşum ama doktorunuza sorun telefonla yardımcı olacaktır.