13 günlük oğlum zaten gaz sancısı sabırı zorluyor 😞 aslında ağzından da çıkarıyor ama sanırım kaka yaparken baya zorlanıyor kabız da değil
Bu haftanın başından beri hep peynir kesiği gibi kakası böyle parça parça üşütüyor mu acaba yoksa normal mi böyle yapması