Mervenis Merhaba ben ilk dozu hastanede yaptırdım takipli doktorumuzda ama sonra katılım payı vs derken extra ücret çıktı ssglik ocağı ile görüştüm bunun üzerine 2.dozu kendim eczaneden aldım ve sağlık ocağında yapıldı.Dikkat etmeniz gereken şey canlı asi olduğu için eczaneden mutlaka buzdolabında muhafaza ediliyor olmasi ve yarım saatten fazla dışarıda beklememeli yani aşıyı alıp hemen vurdurmaniz lazım bu arada taşıma esnasinda da eczaneye söyleyin mutlaka buz aküsü/Soğuk zincir ile size teslim etsinler sizde o şekilde daha sağlıklı taşıyabilirsiniz sağlık ocağına kadar