Eceemm 6 aylık bebegimde trioid hormunu az cıktı kan tahlilinde yarın tekrar gidicez bakılcak duruma ama konuyla ilgili bilgisi olan anneler varmı acaba? Süreç nedir ilaç tedavisi yada baska bişey?