Merhaba arkadaşlar elimde bir sepet beşik var kızım 6 ay kullandı fazla olduğu için vermek istiyorum .İç örtüleri ile birlikte vereceğim. Ankara civarı olursa daha iyi olur. Kargolama sansım yok sökmek istemedim.Fiyatı300₺ pazarlık yapabiliriz isterseniz resimde mevcuttur.
https://imgyukle.com/i/anEA2y
https://imgyukle.com/i/anE7Np
https://imgyukle.com/i/anEd7M