agacsizkoala Oto koltukları çok yatmıyolar güvenlik açısından çok hafif yatıyorlar, yatanlar da var tabii ama sağlıklı değil, Kraft tecnofix yazanı kullanıyorum oğlum şuan 18 aylık gayet memnunuz
agacsizkoala [url=https://hizliresim.com/2Kv33Z][img]https://i.hizliresim.com/2Kv33Z.jpg[/img][/url] Kaç numara derken neyi sorduğunuzu anlamadım ama bunu kullanıyoruz