Zeynaa1 kızıma iki farklı model Sanbe ayakkabı hediye gelmişti. Yani ne hafif ne ağır diyebilirim. Zamanı denk gelmediği için biz kullanamadık, değişim kartları da yoktu değiştirememiştik. Birini ara ara ev ayakkabısı olarak kullandım ama esneme yapmadığı için sıkıyordu.
Ben vicco tercih ettim. Şu an 17 aylık, aktif yürüyen ama hala vicco tercih ediyorum. Çok hafif ve çok rahat kalıpları. Mesela teyzem puma spor ayakkabı hediye almıştı, ayağını kaldıramıyor ayakkabının ağırlığından. Kızım da çok alıştı vicco’ya :)