Akcabeytas 1 ay 26 günlük bir kızım var sürekli mız mız mız ve gün içinde uyumuyor sabah 9 gibi bi kalkıyor gece 12-1 e kadar. Sürekli kucağımda artık dayanamıyorum doktora götürüyorum evet gazı var ama yoğun değil çözemiyorum ya çözemiyorum neden sürekli mız mız allh aşkına bilen söylesin
Srhnzlcn Akcabeytas gaz çok etkili sanırım bnmde oğlum öyle bugün sürekli mız mız ağlıyo ne istediği belli değil hayır değişik bişeyde yemedim ki gaz olsun anlamadım gitti
Nisadnc Akcabeytas benim arkadasımın bebegi de oyleydi devamlı gazı vardı gaz damlası al canım eczaneden iyi geliyo baya yediklerine dikkat et gaz yapan seyi cok yiyo olabilirsin bide emziriyosan hem emmedsn sonra gazını cıkar gaz masajı yap
Mink-hyt Akcabeytas lütfen ağzının içinin heryerini zar zor da olsa kontrol eder misin yara aft bişey var mı benim oğlum da öyleydi meme reddi dedim değil huysuzluk değil atak değil kulak agrısı değil o değil bu değil pes ettim en son bıraktım kanepeye tam göğsümü kapatıyorum o ağlıyor ben ağlıyorum bi baktım ağlarken ağzı açık ya damağının taaaa arkasında bi karartı var aftmış ilerlemiş çukur bile olusturmus yavrum ondan öyle ağlayıp hayata küsmüş meğer ..belki seninki değildir aöa yine de bak lütfennn inşallah önemli bişey değildir 💕
biregesevdasi Akcabeytas benimde öyle çok huzursuz huysuz mutsuz 1 ay 23 günlük uyuturum 10 dk uyuyor en fazla yarım saat ayağımdan bıraktığım an uyanıyor gazı yok altı temiz karnı tok ama asla kucağımdan inmiyor mız mız sürekli ben alıştım artık dert etmiyorum
Akcabeytas Srhnzlcn gazımız yok evet çok vardı ama geçti düzene girdik kendi kendine çıkarıyor doktora götğrüyorum doktor gazdan olması mümkün değil bu huzursuzluğun diyor 🤷♀️
Akcabeytas Nisadnc hepsini yapıyoruz gazımız yok doktorumuz bu hzuursuzluğun gazla ilgili olmadığını söylüyor 🤦♀️ Huy haline mi getirdi naptı anlamadım ki
Mink-hyt Oykununannesii12 gümde 4-5 kez karbonatlı su ile sildim ve aftoral diye bi sprey verdi doktor onu sıktım günde üç kez iki haftada anca düzeldi
Akcabeytas biregesevdasi ay ben artık dayanamıyorum kolum sırtım omzum her yerim ağrıyor ya geçecek mi siye düşünğyoeum sürekli psikolojim bozuldu resmen
MAidefatmavarol Akcabeytas Geçmeyecek gibi oluyor ama zamanla düzeliyor. 2 ayı bitene kadar her akşam ağlayan bir bebeğim vardı. Çok gazlıydı ve d vitamini kullanıyorduk. Meğer o gaz yapıyormuş bebeğime. 3-4 gün vermeyin deneyin bi düzelme var mı huzursuzluğunda gözlemleyin bence
Akcabeytas Woody ilk ay 1100 gr 2.ay 1300 gr aldı daha bugün gittik doktora hem mama hem anne sütü gidiyoruz buda mümkün değil gibi 🤷♀️
caglaras Akcabeytas canım gazı yoğundur o aylarda hep gaz kaynaklı oluyor malesef kucakta uyut bir de gaz damlası kullan. Youtube’dan bebeklere gaz masajı videoları izle onları uygula
Akcabeytas caglaras yapmadığım şey yok zinco,sab simplex,relactaz,biogaia,mommys bliss hepsini kullandım doktorumuz gazı yoğun değil gaz kaynaklı olamaz diyor,aklıma alerji geldi ama döküntü kilo kaybı vs de yok 🤦♀️🤷♀️