Ben kendim fark ettim oğlumda dil bağı olduğunu 38 günlüktü kestirdiğimde ufacık bir işlem zaten eve gelince sütünü içebildi lokal olarak hemen uyustudu doktorumuz sonrasında makas yardımı ile kesti hiçbir sıkıntı yaşamadım 3-4 gün içinde de iyileşmişti