Doktor yarım saat emzirme ardından 10 dakika gazını çıkarma demişti. Ama benim yavrum 5 dakika emip bırakıyor ağzına tekrar koyuyorum devam etsin diye ağzını yumuyo açmıyor doyuyor mu bilmiyorum sizinkiler nasıl . Yalnız 2 saat arayla kalkıyor bunu belirteyim. Daha 3 ay 12 günlük önceden böyle yapmazdı bu üçüncü ayda böyle yapmaya başladı