Çoklu besin alerjimiz var, 1 aydır diyetteyim ama bu kızarıklık hiç geçmedi egzamaya döndü sanırım. Akşam hastaneye gidicez ama size sormak istedim bide, neden geçmiyo olabilir. Yani yediklerimden hangisine reaksiyon gösteriyo anlayamıyorum çünkü belirtileri hergün aynı 🤷🏻♀️
