Mom727272 Ben gusul alacagim,bebegi de sevdigimiz bir tanidiga cikaracagiz,orada dua okunur ama su an annemdeyim ve ev soguk o yuzden banyo falan yaptirmak istemiyorum.
Asel8 Mom727272 kırk uçurtmanın dinimizde Bi yeri yok yanıi adet gelenek halinde bişey canım sıkıntı yapma sen gusülünü al hasta falan olur çocuk Allah korusun
Ef24 Mom727272 annenin kırkı çıkar bebekle ne alakası var anlamış değilim siz abdestinizi alın tamamdır güle güle büyütün bebeğinizi 🌺😊
odymerve Ben arastirdim dinimizde 40 ucurmak diye bir sey yok şaman adetiymis bu e malum bizde şaman degiliz 😂 yani ben bisey yapmadim ama yapana saygim sonsuz
CaglaCeylin Korona zamaniydi. Ben esimle yikadim kimse gelmedi.. cok cok az suyuna tuz koydum baska hicbirsey yapmadim sade yikadik