Bebeğim 4. Aydan beridir çok kısa emiyor zwten 4. Aydan beridir de kilo alımı çok yavaş 2 ayda sadece 800 gram aldı kilosu degil sıkıntım ama dakika tutuyorum emerken 4 dakika emiyor en uzun 7 dakika oldu 7 dakikada veya 4 dakikada ne emmiş olabilir ki nasıl arttırabilir bu emme süresini bu sıkıntıyı yaşayan var mı acaba