Burada öğün oturtan ve yiyen bebeklere hayranım maşallah.. Ama ben çok üzülüyorum. Daha önce de post açmıştım.. 7.5 aylığız tam bir anne memesi bağımlısı. Onu ver 24 saat emer.. Meme mama gidiyoruz. Ama ek gıdayı reddediyor. Herşeyi denedim neredeyse. Aslında tek tek yiyor karışım sevmiyor bunu farkettim bu yüzden çorba yürü vermiyorum içmiyor çünki. Meyveleri güzel yiyor. Tani meyve sğzgeci ile. Kaşık reddi var ayrıca. Elimle ne verirsem yiyor ama kaşıkla asla. Sabah yumurta avakado lor peynir genel de bunları vermeye çalışıyorum bazen yoğurt. Ceviz karıştırıyorum yada ruşeym . Öğlen mama bazen yoğurt yada muhallebi tarzı. Akşam da bizimle birlikte fırında patates yada haşlama. Brokoli karnıbahar tavuk ne olursa. Bunlardan tadıyor yiyor aslında ama bana az geliyor gibi reddediyor gibi. Bazen yatmadan muhallebi yapıyorum yad ameyve püresi. Balkabaklı bitşeyker vermeye çalışıyorum. Ama reddediyor kaşıkla asla birşey yemek istemiyor. 4.ayından beri dişler çok kaçınıyor Kabarık ama çıkmadı bir türlü. Eller sürekli damakta. Sanırım kaşık damaklarj ağrıtıyor. Ne yapmam lazım. Bunları yiyor yeter mi acaba. Bilemedim çok üzülüyorum ama