Kayraugurr Eşimle olan sorunları kenara koydum veee diyetimde kaydettiğim başarıyla mutlu oluyorum 🤭 Bugün tam 6.günüm. 93.4 le başladım şimdi 90.3 🙏 Hiç veremem sanıyordum ama çok şükür gidiyor yavaş yavaş 💪
Kayraugurr 0101adana canımın istediği şeyleri yemiyorum canım. 2 ana öğün yiyorum kahvaltımı sağlam yapıyorum. Kahvaltı dediğim de saat 2 de falan oluyor anca. Akşam da az yiyorum 2 bardak yeşil çay. Bu kadar 🙋♀️
Kayraugurr Aysenurgcdr kendi çabala veriyorum canım. Kestim herşeyden kıstım. Tatlı şeker tamamen bitirdim eğer çok canım isterse 1 dilim bitter yiyorum. Porsiyonlarım azaldı. Bu şekilde hızlı verdim
Ef24 Şok diyet mi uyguladınız acaba sağlıklı olanı haftada 1-1.5 kilo vermektir 6 günde 3 kilo baya fazla merak ettim ben de 😊
Kayraugurr Ef24 benim yememe göre çok diyet evet 😂 gece 12 de canım istedi diye waffle yiyen biriydim. Birden bire kestim. Aşırı yağlı, aşırı şekerli beslenirdim. Şimdi sadece sağlıklı besleniyorum. 2 ana öğün yapıyorum
Woody Ef24 aslında başlangıç kilosu fazla oldugu için ilk etapta hızlı vermesi normal. Ödem de varsa vucutta onu da atmıştır ilk etapta Kayraugurr Devam edin bırakmayın 🌺🌺
Kayraugurr Ediseymenatay detay metay yok bam bam bam 😂 Şekerden, beyaz ekmekten, paketli gıdalardan uzak, yeşillikler iç içe bir yaşam 😂
Kayraugurr Nisadnc bende öyleydim hala da öyleyim. 96 ile doğuma girdim sonra 84 e düştüm. İyi dedim ben başlayım diyete olmaz olmaz olmaz diye yedirdiler homidi gırtlak geri 93 e çıkınca dur dedim kendime. Aynada kendime bakmak istemiyordum kıyafetlerim yakışmıyor giydiğim abes duruyor falan. Dedim ki başla sema. Birden bire karar verdim ve devam ediyor
Ef24 Kayraugurr tebrik ederim benim gibi yapmışsınız aynı ben de bu şekilde 1 ay oldu başlayalı 4.2 kilo verdim 😊 emziriyormuşsunuz bol su içmeyi ihmal etmeyin ara öğün yapın az besleniyormuşsunuz sık beslenin yulaf lapası yiyorum ben kahvaltıyı 12 de yapıp saat 3-4 gibi hem kan şekeriniz düşmesin hem çok süt yapıyor tarifler YouTube da var meyveli kakaolu vs kalorisi de yüksek değil 🌺
Ediseymenatay Kayraugurr kız yeminle yemedigim halde bir gram eksilmiyor birde emziriyorum 😱 ayy bı bende mi gitmiyor bu meret
ZelihaYusuf Kayraugurr doğum sezaryen mi normal mi ? Çünkü sezaryende göbek kalıyor sezaryense o göbek gidiyor mu ? 🥺
Selcanecrinn Kayraugurr bende emziriyorum ama bebeğim daha 2 aylık sütun kalitesi düşer diye korkuyorum diyet yapmıyorum ,🥺
Kayraugurr Ef24 yaa ben hızlı kilo veriyorum. 1 haftada 3.1bkilo verdim ama ödem ama yağ bilmem de gitti çok şükür. Geriye kaldı 32 kilo 💪
Kayraugurr Ediseymenatay ne yiyorsunuz mesela yediklerinize bağlı birazda. Mesela günde 2 defa yiyip ekmekle abur cubula doyuruyorsanız ondan olabilir. İnsülin direncini olur başka engeller olur. Bi kan ölçümü yaptırın bencr
Kayraugurr Selcanecrinn canım diyette daha da artıyor bence sütün kalitesi. Çünkü sağlıklı yiyorsun. Yağ yok şeker yok paketli gıda yok. Zeytin peynir domates salatalık et tavuk yeşillik sebze kuruyemiş vs. Bunlar daha da artırır 👌
Woody Selcanecrinn sütüm kalitesi artıyor. Ancak diyetisyen desteği alın bence. 3 aylıkken başlamıştım bende