Ruya_Hayal gözünüzü korkutmak gibi olmasın 65 gün oldu sezeryan ile doğum yaptım hala devam ediyor adet kanaması gibi geliyor duruyor duruyor tekrar geliyor dün kontrole gittim rahim de temiz polip falan da yok dedi doktor antibiyotik başladı tekrar 1 hafta sonra bitmez ise progestoron kullanmaya başlayacağım kontrole gitmedi iseniz Bi gidin derim