Gamzeren Ben de kınaya gitmiştim sanırım 3-4aylık filandı.Hiçbir sorun yaşamadım korkmayın her ortama alışsınlar bence..Yüksek ses tabiki sorun olabilir ama arada salondan çıkma sansınız olursa çıkarsınız vs.6ay kınasını yaptım kızımın orda herkes horon teperken kızım arabasında mışıl mışıl uyudu😅Yani evham yapmayın bir sorun olmaz inşallah..