Merhaba kizlar karşı komşum 2 ay oldu korona atlattilar. Büyük 10 yaşındaki kizlarinda 1 ayı geçkin öksürük var baya derinden öksürüyor. Normalde eşlerimiz aynı yerde çalıştıkları için sadece birbirimize gider gelirdik. Ama 2 aydır gitmiyorum . Kızı bugün bize geldi ilkkez öksürüğü geçmiş sandım ama geçmemiş baya derin. Sorum şu 15 aylık kızımdan yana korkuyorum korona bulaştırır deilde öksürük geçer hasta olur vs. Gereksiz mi korkuyorum geriliyorumm. Artık 1 ayı geçmiş bulasma durumu kalkarmi bilginiz var mı. Tek o deil bu konu da hep geriliyorum öksüren aksiran çocuklu ortama girmemeli gibi katı düşünüyorum belkide.. anaokulu na gitcek ilerde diyorum ne kadar baş edilirki