Furkansmomy son 2-3 haftadır bizimki de 4-5 günde bir kaka yapıyor. Anne sütüyle beslenenlerde 1 hafta mamayla beslenenlerde 5güne kadar normalmiş.. biberonuna bi çay kaşığı zeytinyağı koyabilirsin dedi doktorumuz.(ama denemedim)
Eğer çişini yapıyorsa, gaz çıkarıyorsa ve çok hızursuz değilse dert etmeyin.. yedikleri yarıyor demek ki...