Selam herkese. Dün aşıya gittik demir ilacına başlandı kilo başına 1 damla bebeğim 6600 gr. Şimdi soru şu 1 bir anda mı 6 -7 danla damlatayım parça parçamı dün çünkü bir anda damlattım kustu yani bir işe yaramadı.. bir de siz sağlık ocağının verdiği ilacı mı kullanıyorsunuz yoksa başka ilaç mı? Teşekkürler.