Linamommg dogdugunda gecirdiği hastalıgında epey bir kilo kaybı olmuştu. ama güzel toparladı. bu arada ilk 1 ay boyunca bos mememi cekti. muhtemelen de kolostrumu o ilk sütü aldı. onun da etkisi olabilir bilmiyorum ama cok güzel toparladı. suan hiç bir eksiği yok gelişimi cok güzel. mamayı da reddetse napardım öyle bebeklerde varmış. ben cok üzülüyordum sütüm yok süt annesi bile aramayı düşünmüştüm o kadar kafaya takmıştım. ama drlar hemsireler bana hep şükret ki bebeğin beslenip doyuyor diyordu. suanda bir sıkıntımız yok.