9 günlük bebeğim var kan grubu uyuşmazlığı sebebiyle sarılıgimiz vardı biraz toparladı çok şükür. Hemşireler 20 25 dk emmesi gerektiğini söylüyor benim bebegim 10 dk güzelce emiyor bırakıyor 2 saat dolmadan tekrar emiyor az az kısa sürelerde emiyor sizde durumlar nasıl? Birde ağzında pamukcuk oluyor galiba nasıl bi önlem alınmalı?