-PembePanterMom Hangisini almalıyım ve yamuna ekstra sıkı Korse tayt da ölçülerden bir beden küçük mü alayım tam ölçü mü alayım ? Memnun musunuz ?
Ogulcan -PembePanterMom canım tam bedenini al çünkü incelme sağladığında bir küçüğünü Alman gerekecek Arada çok fark yoksa bedenini al ben hem korse hem tayt aldım canım kalıcı incelme istiyorsan tayt da termal olanını almalısın
teae6719 -PembePanterMom yamuna tayt almıştım o kadar köyü kokuyorduki Kullanmaya devam edemedim üstelik çıkardıktan sonra duşta alsam o koku bacağımda kalmaya devam etti yani ben beğenmedim , daha ucuz bir şey alınsada aynı hissi verir diye düşünüyorum
Alinadefne Bnde kararsızım bacım termal mi alsam dıgerınden mi acaaba dıye ama bnm korsemde car termal alsam korse takıyoum dıye dusunurum ama m alıcam bn l gıyıyodum ama ondan bır kucuk beden almak daha ıyı yorumlarda da okudum