Seherronya 1 yaşında olamadığımız aşı bugün gelmiş sağlık ocağına yaptırdım yaklaşık 1 saat önce şuan bir sıkıntı görünmüyor ama önlem almama gerek var mı ? Sizin bebeklerde ateş vs yaptı mı ?
madambovary Seherronya hiçbir sıkıntı yaratmıyor. Ateş huysuzluk vs yaşamadık biz inşallah sizde de olmaz🌸
Seherronya Seherronya ben gıybet postu değil hep sağlık postu açıyorum tamam mı ? Ben dedikodu asla sevmem 🙈
Duru_MM Seherronya aşı olduktan hemen snra yemek kasiginin 4 te 3ü kadar kalpol ver daha snrasinda ates huzursuzluk olursa 6 saatte 1 ates flan yaparsa da 4 saatte 1 vermen gerekiyo durumuna gore hic sorun yasamazsaniz gece rahat uyumasi icin sdece gece verebilirsin