glcnarng Bebeğim 4 aylık önceden isteğiyle emiyordu mamada yiyordu 2 saatte bir ama şimdi 4 saat geçiyor 60. 90 cc anca yiyor zorla normal mi acaba sizin bebişler nasılll
Ece06 glcnarng 4 aylık olduğu için Normal sanırım benimki de devamlı reddediyor kendini geri atıyor bir an da
KumsalPoyraz Bu zamanlarda bebeklerin genelinde oluyor sanırım bizde 4. Aya girdik huysuzluk iştahsızlık geldi üzerine bide hastalıkla cebelleştik ama 4 ay 12 günlükler iki gündür iştahları arttı Maşallah
KumsalPoyraz glcnarng 3. Ayın sonunda emmeyi bıraktıkar malesef bi iki haftada sağıp verdim 100-120 arası anne sütü yada mama içiyorlardı şimdi 150 cc yi buluyor sütüm de kesildi sadece mama ile devam ediyoruz
KumsalPoyraz Ama dediğim gibi iştahsızken 60-90 cc içiyorlardı vermesen ağlamazlardı bile saatlerce aç duruyolardı yediremiyordum uykuda anca bitiriyorlardı
glcnarng KumsalPoyraz aynen benim lise suan öyle uykuda yiyo zorla inş geçici bir durumdur benim ki de çok zor çünkü birde karnı gorul gorul ediyor yerken sizdeyse oluyor mu