Begumm
Bende ilk ay emiyordu(şuan emmiyor) 5 ay 19 günlük kızım. Kuaförüme sormuştum boyatmak için ben önermiyorum dedi ve emziren annelerin saçlarını boyamıyorum dedi. Kimyasal var boyaların içinde bebeğin için zararlı, dediği için vazgeçmiştim. Şuan emmiyo fakat şimdi de vakit bulup kuaföre bile gidemiyorum. Tabi birde koronadan dolayı sürekli erteliyorum.