Oğlum ek gıdaya başladı 2 günde bir yapıyor kakasını. Yaptımı çok fazla yapıyor sırtına kadar çıkıyor. 2 gün öncesinde eşimle büyük bir uğraş sonucunda üstünü çıkardık banyosunu hazırlayana kadar halıya işedi 🤦♀️ onu gönderdim yıkamaya bugün yine aynı şey. Neden bu kadar kaka yapıyor ya. 2 gün bekletiyor hepsini birden ediyor 😄 bugün yine aynısı oldu Allahtan bu defa havlusuna işedi. Yeni bebişi olanlar şımarıyor ağlıyor durmuyor diye düşünmeyin 6 aydan sonrası çoookkkk zormuş 🤣 kudurdu kızlar kudurrduuu . O sakin uslu oğlum gitti canavar birşey geldi 🤯