Zumraa12 Bi ablamız var komşum oluyor,kolundan sakat engelli maaşı almak için nerelere başvurması gerekiyor Bi bilginiz varmı yardımcı olmak istiyorum hiçbir fikrim yok az önce arayıp bilgin varmı diye sordu aklıma sizler geldiniz haydi bakayım yardım🙈
Seherronya Zumraa12 çok iyi bilmiyorum ama öncelikle hastaneden rapor alması gerekiyor örneğin %50 engellidir vs diye. Sonrasında maaş için başvurabilir
Alinadefne Zumraa12 devlet hastanesıne gıdıp tum doktorlara gırceksınız sonra heyet toplaıp bakıyor kac yuzde verıdyse 150.160 lar olmuyor 180 gecmesi gerek
Zumraa12 Seherronya saol canım malesef benimde sadece okadar bilgm var nerden başvuru yapacak bilmiyorum ama
Seherronya Zumraa12 şöyle birşey çıkıyor canım istersen linkten bir bak oku belki yardımı dokunur :) https://www.google.com.tr/amp/s/www.milliyet.com.tr/amp/pembenar/engelli-raporu-nedir-nasil-alinir-engelli-raporu-dereceleri-ve-gerekli-evraklar-6334936
Alinadefne Zumraa12 evet hepsıne sonra heyet yapıyolar sosyal yardımlasmaya gonderıyolar ordan kagıt gelıyor onay yada ıptal kagıdı bır hafta içinde tekrar gıdıyosun hastaneye