Benim kızım da 8,5 aylık çok yabancılıyor. Telefonda görüntülü görüşürken hiçbir şey yok gülmeler bağırmalar. Karşısında ilk kez gördüyse ağlıyor ve gitmiyor yavrum 😀 tabi karşıdaki bozuluyor (anneanne dede falan) aynı gün içinde önce uzaktan alışıyor sonra temasa izin veriyor 😁