Merhaba güzel anneler bebeğim 5 aylık oldu bu ay sadece 200 gram almış sütüm var gayet güzel emiyor ve tuvaleti de yeterli ama doktorumuz ek gıdaya başla yavaştan az kilo alıyor dedi . Henüz gaz sorunumuz tam anlamıyla geçmedi bagırsak gelişimi ek gıda için hazır değil sanırım . Sizce ne yapmalıyım akşamları yatırırken mama mı versem biraz daha beklemek istiyorum ek gıda için