Bebek111 Merhaba! Sağlık ocagında şuanda kampanya yok aşı yok dedi bu aşıyı eczaneden alıp yaptırabiliyormuyuz ? Kızamık aşısıymış galiba ?
Ozgebrar2019 Bebek111 Kampanya yok ne alaka 🤷♀️ Pandemiden dolayı bazı aşıları getirmiyorlar. Aynı aşı 1 yaşında da vurulabiliyor. İsterseniz yaşını bekleyin o zaman belki gelmiş olur aşı
Ata0905 Bebek111 piyasada yok devlet eliyle gelen bir asi parayla olmuyor maalesef. Biz çok aradı arkadaşıma bulamadık. Ama 18 aya kadar yapılabiliyormus. O zamana gelir diye düşünüyorum 🤔
ZyNpYigit Bebek111 kizamik asisi 1 yasinda vuruliyor 1 yas asisi diye geciyor kizamik si cicegi bir tane dha vrdi adini unuttum boyle asi konusunu cok yaziyorlrda 9.ayda sdece ozel.hastnenelerin yptgi menrnjit asisi vr odaayri aylrda 3 doz kmsi 2 diz seklnde ypio
Bebek111 Ozgebrar2019 Özel hastaneyi aradık eczaneden alıyorsunuz biz yapıyoruz dedi bende anlayamadım
Bebek111 Linaaaammm Yeni koymuş sağlık bakanlığı suriyeliler filan geldikten sonra kızamık aşısıymış galiba 9. Ayda yapılıyormuş
Ozgebrar2019 Bebek111 Ücretli aşılar oluyor acaba onunla mı karıştırdılar. Tekrar bilgi alın bence. Normalde devletin karşıladığı bir aşı çünkü kızamık 🤷♀️
Linaaaammm Bebek111 hay allahım yarabbim aşı da aşı bi sürü aşı yaptırıyoruz minicik bebeklerimize yok Araplar için yok suriyeliler için ne alaka anlamadım yani 😂😂 aşı duyunca sinirim bozuluyor artık
Bebek111 Linaaaammm Aynen öyle valla hiç sevmiyorum aşı günlerini ama sağlık için yaptırıyoruz geri kalmasın aşıları diye 😅
Gulgulcem Kızamık aşısı 1 yaşında yapılıyor bi kaç gün önce 6 ay aşımız vardı hemşire 1 yaşında kızamık yapıcaz o zaman gelin dedi bize 6 aydan 1 yaşa kadar aşı yok diye biliyorum 🤔
Blablas Merhabalar geçen gün aşı takvimi değişti artık 9. Ayda aşı yok 1 yaşında olacak. 6 aydan sonraki ilk aşısı 1 yaşında olacak yani.