Merhaba güzel anneler
Ben kızıma Hero baby nin meyve pürelerinden alıyorum ama internette de gördüm ki bir kaç kişi kendisi yapıyor bende yapmak istedim aranızda bana nasıl yapıldığını anlatacak biri var mı nasıl yapıyorsunuz.
Elma ve armut yapmak istiyorum