Cgdmltr93 Mama yok.. aradık taradık mama bulamadık bizde BİM den bebivita aldık 🙁 nasıl sağlıklı mı besleyici mi sorun yaratır mı bilmiyorum var mı kullanan. Ne olacak bu mama içenlerin durumu…
Cgdmltr93 2bebelianne__ 2-3 güne geliyor mama buluruz dıye düşünüyordum acil bitti yoksa almak istemezdim
Esmasultan Bebevita zararlı gıda dedektifinde okumuştum son derece sağlıksız soya yağı var içerisinde
Annis-ogul İçeriğini bilmediğiniz mamaları vermeyin bebeklerinize yazık .siz önünüze konan herseyi yiyemezsin ama bebekler oyle değil yazık içeriğine dikkat edin.
Poncik38 Cgdmltr93 bebevita bizde kullanmıştık Bebegm severek içiyordu ama sağlıksız oldugunu duyunca almadım bidaha. Siz normalde hangi mamayı kullanıyorsunuz
Annis-ogul Vala bn mama kullanıyorum hipp combiotik alirken hep 2 ser 3 er kutu alıyorum ki ne olur ne olmaz bitmeden hemen yenisini sipariş ediyorum. Tek tek alacağıma toplu alıyorum.
prensinveannesininguncesi Cgdmltr93 bizde hipp i bulamıyoruz e bebek civil gibi yerlere geliyormuş ama hemen bitiyormuş .Çareyi nette bulduk size de öneririm internetten alabilirsiniz
Cgdmltr93 prensinveannesininguncesi normal de netten alıyoruz ama acil bitti o gelene kadar idareten aldık
findikburun Cgdmltr93 aptamil yok hiç biryerde mesela yılbaşından sonra zam gelecek diye hepsini sakladıklarını düşünüyorum hiç mi olmaz hiç bir markette eczanede depolarda vicdansızlar !
Sakarya54 findikburun daha ne zam gelecekmiş aptamile 150 tl küsur fiyatta zaten. Millet cidden şaşmış bu gidisle millet cocuklarina pirinc unu verecek ya el insaf
findikburun Sakarya54 fırsatçı bunlar allah cezalarını versin insanları sömürmek için fırsat kolluyor şerefsizler