ebrutuna bildiğim kadarıyla air ile soft arasında emzik ucu olarak fark yok. Az önce baktım internetten de, Ultra soft emzikte emziğin dış kısmı yumuşak ve esnekmiş. Ultra air ise klasik emzik sertliğinde.ayrıca bir diğer fark da Ultra air daha fazla hava akışı sağlıyor 4 hava deliği var, diğer emziklere nazaran daha geniş bu delikler, cildin hava almasını sağlıyormuş. Bebeğin emziği tutması açısindan fark yok gibi emzik ucu aynı olduğu için. Diğer farklılıklar da sizin tercihiniz tabi. Bu aralar benimki emziği çıkarıp o sert kısmı ağzına götürüyor, diş etleri acıyacak diye korkuyorum. Bu eksisi benim için ultra air’ın. Ama softta da emziği ağzına sokar korkusu yaşardım galiba esnek olduğu için.😅 ne yapacakları belli olmaz çünkü minik kuzuların 🥰